Det hjelp å skriva eller skribla…

Å hugsa er ikkje alltid like lett, men det finst nokre hjelpemiddel for å huska betre. Kor mange er det eigentleg som skriv ned noko når dei er på konferanse, møte, undervising osb? Sjølv må eg skriva for å hugsa, det held kanskje med stikkord, men skrivinga må til. Eg hugsar ting eg skriv på ein lapp eller i eit tankekart, sjølv om eg aldri ser på det eg skreiv igjen. (Nok ein grunn til å reflektera/blogga…)

…Very enjoyable. Very edifying. A good learning experience, I felt.
But then, as the plane was landing – a mere 15 minutes or so after I had stopped watching the presentations – I came to a disturbing realization: I had only the vaguest memory of what was covered in each lecture… (Mission to learn)

Mission to learn har nokre refleksjonar her.

Forskning.no skriv og om forsking som viser at det ikkje er så dumt å skribla ned noko når ein skal følgja med på noko anna.

Det er kanskje ikkje så lett å skribla på pcen, det er jo så mykje anna som freistar, men det er ikkje dumt å lukka slikt som twitter, msn, e-post og slikt…

Har du elevar som skriblar i timane?  Gjer du noko med det? Er du ein skriblar?

4 innspel

  1. Kirsti mars 2, 2009 4:12 p.m.  Svar

    Ja, dette med skriving som læringsstrategi kjenner eg meg veldig igjen i. Med mini-PC-en alltid i veska og Google Documents til notatbok for skribleria, går det an å finne igjen notatane etterpå også. Både unge og vaksne treng vel betre vanar her? Eg er ofte forundra over kor få som noterer når eg er på kurs og konferansar. Men bloggaren sit der iherdig og skriv, for han må jo formidle etterpå. Og han har garantert stort læringsutbytte!

  2. Kjemikeren mars 4, 2009 10:32 a.m.  Svar

    Jeg lærer definitivt av å skrive. Har alltid gjort det. Jeg har enorme bunker med sirlige notater fra forelesninger gjennom over 6 års universitetsstudier. Jeg har aldri sett på dem igjen, men jeg lærte av å skrive det.
    Som lærer er det lett å bli litt utålmodig fordi jeg må vente på at elever skal skrive av presentasjoner som jeg likevel gjør tilgjengelig for dem etter timen. Lett å glemme at jeg gjorde det samme selv. For poenget er ikke å slå opp og lese dem senere, poenget er den bearbeidingen som skjer når jeg skriver.
    Jeg er noen ganger litt usikker på om jeg har det samme utbyttet når jeg skriver på pc, men det går mye fortere og blir mye penere – tilfelle jeg nå skulle ønske å se over det igjen 😉

  3. Tor Espen Kristensen mars 4, 2009 2:39 p.m.  Svar

    Jeg må også skrible når jeg er på forelesninger og liknende. Nå, som jeg skribler på pc-en, så blir de tatt vare på. Før hadde jeg en vond vane å kaste notatene på vei ut av forelesningssalen. Untaget var hovedfagskurs. Men jeg husker en av professorene som alltid var godt forberedt til timene med notater og det hele. Og hva gjorde han på vei ut? Han kastet notatene sine i den blå dunken med papir som skal resirkuleres!

Legg att eit svar