Feil læringsmetodikk – adressa.no

I følgje Hermundur Sigmundsson ved NTNU les kvar femte elev for dårleg. Dette skuldast feil læringsmetodikk hevdar han vidare. Brodering skal visst ikkje hjelpa, men meir tilpassa undervising kan hjelpa.

I følgje nyare forsking skal ein heller ikkje kunne overføra dugleik frÃ¥ eit felt til eit anna (Eg saknar dokumentasjon her…).

Vidare hevdar Sigmundsson at læring og kjensla av meistring er spesifikk.

Eg har ein mistanke om kva læringssyn Sigmundsson har, og kan vel ikkje heilt seie meg einig i dette.

Det er vel mogleg Ã¥ bryta opp konteksten og laga prinsipp og reglar av det ein lærer, dÃ¥ kan eit prinsipp i matte kanskje brukast i gymtimen…

Sender epost og spør om referansar til «nyare forsking»…

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *