Take Hold of the Future
The future of education will be unveiled at BETT 2005
– make sure you’re there to see it!
Over 550 leading educational ICT suppliers covering all curriculum areas and all
levels of education
Over 100 seminars and workshops from industry experts focusing on current issues
in ICT
Be there to see Teachers» TV – the first television channel for people who work
in schools, launching early 2005
Visit NESTA Futurelab Innovations at BETT, sponsored by Intel, for a glimpse of
what the future of educational ICT may hold. Live demonstrations throughout the
day!
Dedicated areas for Special Needs, Software, Publishing, Library Resources, Film
Production and Engineering
Find out how to embed ICT into YOUR subject area!
—–
Har nett returnert frå Bett, sit med inntrykk av at ting fungerar litt annleis i
England. På møte med Kings College
fortalde Dr. Chris Abbott om standardar i skulesystemet. Ein har spesifikke krav
og metodar frå departementet ein må følgje, saman med inspeksjonar gjer dette at
kreativitet og eigne krumspring er vanskeleg å få til. Kreativitet er ikkje
særleg verdsett, i og med at det er vanskeleg å talsetje dette (Ikkje alt som
tel kan teljast!).
Hovudkategoriar for utstillarar:
– innhaldsleverandørar, t.d.
Knowledgebox, Espresso Education og
ei rekkje andre. Desse leverer ferdige pakkar med innhald spesifikt utvikla
etter standardar og mål frå departementet. ("I veke 3, kl 0840 skal du seie
dette:" og "elevane skal gjere dette:").
– whiteboards (der nokre berre verka med utvald programvare!)
– system for Ã¥ kontrollera:
– elevane: tidsbruk, sensur, innleveringar osb.
– brannveggar og sensur av Internett
– teknisk utstyr: lyd, lys, gardiner osb.
– LMS
– merkelege (eller tilpassa om du vil) tastatur, med fargar, dyr, lys, anna
oppsett (ABCDEF i staden for QWERTY, men ikkje noko DVORAK)
Vidare var eg på førelesing med
NESTA Futurelab og
"Concept & Mind Mapping Software – Choosing the Right Software for the
Individual Learner" med Abi James og Mrs E A Draffan , Resource Manager
TechDis, ho har og ei tilknyting til
EmpTech. Etter førelesinga snakka eg med
dei, og fortalde om masterarbeidet mitt, dei var særs interesserte i eit
samarbeid, eller i det minste høyra kva eg hadde å seie. Dei arbeidar no med å
laga til eit rammeverk for området.
E-post sendt!