Motivasjon og læringsstrategi for suksess

Leste ein artikkel om val av studie i Haugesunds avis i dag (04.04.05), der Åge Diseth på UiB seier at «27 prosent av eksamenskarakterene kan forklares med motivasjon og læringsstrategi».

«Studenter som er interesserte går inn for å forstå faget ved å se sammenhenger både mellom ulike deler av faget, og mellom faget og den kunnskapen de allerede har. De vil også forstå den kunnskapen de allerede har. De vil også forstå faktakunnskap uten å måtte pugge. Ofte resluterer dette i bedre karakterer på studiet, viser undersøkelsen.» [Undersøking av 248 grunnfagsstudentar i psykologi, utført av førsteamanuensis Åge Diseth ved UiB]

Etter litt søking fann eg og ein artikkel i Aftenposten der det står følgjande:
«Læringsmiljø har også betydning for hvilken læringsstrategi studenter ender opp med.»

«Han skiller mellom dybde-, overflate- og strategisk tilnærming. Ifølge ham har tilnærmingsmåte stor betydning for hvor bra man gjør det faglig.»

» Formelen for suksess er både å være motivert av interesse for faget, og flink til å organisere studiehverdagen, sier han. Diseth viser til at det er puggerne, som er motivert ut fra frykt for dårlige karakterer, som kommer dårligst ut.»

«- Er studiet preget av uryddighet, uklare eksamenskrav og for høye presentasjonskrav, leder dette studentene ut i puggestrategi. På den andre siden; er undervisningen god og stimulerende, og eksamenskravene klare og tydelige, får studentene ofte dybdetilnærming til faget, forklarer Diseth.»

Og då kan eg jo nemna at ein lærar kom i dag med eit tankekart over faget han underviser i, og var interessert i laga til dette i eit av dei verktya eg arbeider med og at ein student var og interessert i å laga til eit kart over alle faga han hadde og på den måten kanskje få oversikt og sjå samanhengar.
Samt at ein annan student hadde fått skryt frå eit aktorat for presentasjonen/framlegginga han hadde laga i FreeMind.

Mat for master…

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *