#nkul – Vurdering av samansette tekstar, Ove Eide og Carsten Ohlmann

10:33:47 AM: #nkul Tekstbegrepet har forandra innhald. Korleis skal ein vurdera om ein tekst er god eller ikkje?

10:39:13 AM: #nkul Bok: Generasjon.com – mediakultur blandt barn og unge. Forf: Elise Seip Tønnesen

10:40:59 AM: #nkul Bok: Skjermtekstar av Ture Schwebs (red.) 1994 (hib.no)

10:42:11 AM: #nkul: Bok: tekst.no, Schwebs og Otnes 2001

10:47:24 AM: #nkul Å kunne bruke digitale verktøy – Er ein paraply.

10:48:17 AM: #nkul Literacy – grunnleggande did. modell.: søke, kritisk vurdere, kreativt (re)kontekstualisere og formidle

10:51:35 AM: #nkul Vurdering av samansette tekstar (Berre eit problemord i den setn. AV)

10:52:44 AM: #nkul Svært få norsklærarar har omfattande kompetanse for produksjon og vurdering av samansette tekstar

11:01:11 AM: #nkul Krava til samansette tekstar kan bli for avanserte. Skal krava vere dei same i RLE som i media og kommunikasjon?

11:03:09 AM: #nkul Norsklærarar har ein tendens til å oversjå tekniske feil i ein produksjon. Gir karakter etter fagleg innhald. Er det rett?

11:05:12 AM: #nkul Me må vurdera desse tekstane ut frå samanhengen dei er produsert i og ikkje minst med måla.

11:06:15 AM: #nkul Samansett tekst eignar seg for tilpassa vurdering. Bøker har god analyse av alle andre sjangrar enn samansette tekstar…

11:08:24 AM: #nkul: krit: utnytte pot. i semiotisk ress. samspelet mellom elem. kkomposisjon. estetisk kval. «det vi ikkje klarar setje ord på», kreativ.

11:09:28 AM: #nkul Refererer til Hjørdis Hjukse si masteroppgåve: http://is.gd/zKMD

11:11:21 AM: #nkul Kva er det som skapar god kvalitet, kva er talent? Vanskeleg å sei kva det er, men ein veit kva det er når ein ser det.

11:12:10 AM: #nkul Skule er øving! Me legg grunnlag for noko…

11:13:54 AM: #nkul krit: innhald, kjeldebruk/etikk, teknisk kvalitet, engasjement, grundighet. (11 kriterier etter Hjukse)

11:17:04 AM: #nkul Tolkingsfellesskap er viktig (kompetansemål + vurderingskriterier?)

11:20:42 AM: #nkul utg.pkt for vurd. 1. uttrykket: lyd, bilde, levande bilde, skrift. 2. innhaldet: fagleg, kjeldebruk, disposisjon. 3. Samspel/heilsk.  4. Kontekst.

11:21:52 AM: #nkul Kva skal ein leggje vekt på denne gangen innan: uttrykk, innhald, heilskap og kontekst? Viktig for vurdering

11:23:52 AM: #nkul Ein kan leggje vekt på prosessen. Ved utg. av 10. /vgs må ein nok vurdera meir produkt.

11:26:41 AM: #nkul Refleksjonen er viktig. Nokre legg vekt på refleksjonen etterpå. Refleksjon kan vere ein viktig del i pros. og vurdering av prod./pros

11:28:18 AM: #nkul Frå salen: Mappevurdering kan hjelpa med å samla opp ting/refleksjonar frå prosessen

11:39:26 AM: #nkul Det blir vist fleire gode samansette tekstar. Tipsar om ein av mine tidlegare elevar sin: http://is.gd/zLaF (5. trinn)

11:47:40 AM: #nkul Batman – ein samansett tekst i 4 bitar. http://www.youtube.com/ozansaklig (Elevprodukt)

12:00:55 PM: #nkul Tipser om Tilt – magasin frå http://www.lmu.no/

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *