Bokmerke denne veka (weekly)

  • tags: MAC, Programvare

  • Om endringane i opplæringslova

    tags: k06, l06, kunnskapsløftet, læring

    • Retten til vurdering inneber både ein rett til undervegsvurdering og sluttvurdering og ein rett til
      dokumentasjon av opplæringa
    •   Formålet med vurdering i fag er å fremje læring undervegs og uttrykkje kompetansen til eleven, lærlingen og
      lærekandidaten undervegs og ved avslutninga av opplæringa i faget. Vurderinga skal gi god tilbakemelding og rettleiing til elevane, lærlingane og
      lærekandidatane.

             Undervegsvurdering skal brukast som ein reiskap i læreprosessen, som grunnlag for tilpassa opplæring og bidra til at
      eleven, lærlingen eller lærekandidaten aukar kompetansen sin i fag.

             Sluttvurderinga skal gi informasjon om kompetansen til eleven, lærlingen og lærekandidaten ved avslutninga av
      opplæringa i faget.

             Formålet med vurdering i orden og i åtferd er å bidra i sosialiseringsprosessen til eleven, skape eit godt
      psykososialt miljø og gi informasjon om eleven sin orden og åtferd.

    • skal ikkje føresetnadene til den enkelte, fråvær, eller forhold knytte til ordenen og åtferda til
      eleven, lærlingen eller lærekandidaten trekkjast inn
    • skal så langt råd er, skaffe tilstrekkeleg grunnlag for å vurdere kompetansen til eleven,
      lærling og lærekandidaten, slik at retten eleven, lærlingen og lærekandidaten har
    • Eleven, lærlingen eller lærekandidaten skal møte til og delta aktivt i opplæringa slik at læraren eller
      instruktøren får grunnlag for å vurdere eleven, lærlingen eller lærekandidaten sin kompetanse i faget. Stort fråvær, manglande deltaking i planlagde
      vurderingssituasjonar eller andre særlege grunnar kan føre til at grunnlaget for halvårsvurdering med karakter eller standpunktkarakter manglar.
    • Eleven, lærlingen og lærekandidaten har rett til jamleg dialog med kontaktlæraren eller instruktøren om sin utvikling
      i lys av opplæringslova § 1-1, generell del og prinsipp for opplæringa i læreplanverket.
    • Undervegsvurdering skal brukast som ein reiskap i læreprosessen, som grunnlag for tilpassa opplæring og bidra til at
      eleven, lærlingen og lærekandidaten aukar kompetansen sin i fag, jf. § 3-2. Undervegsvurderinga skal gis løpande og systematisk og kan vere både munnleg og
      skriftleg.

             Undervegsvurderinga skal innehalde grunngitt informasjon om kompetansen til eleven, lærlingen og lærekandidaten og
      skal givast som meldingar med sikte på fagleg utvikling.

    • minst ein gong kvart halvår rett ti
    • elevar med individuell opplæringsplan skal både ha undervegsvurdering og rettleiing i samsvar med
      den opplæringsplanen som er utarbeidd for dei
    • Eigenvurderinga til eleven, lærlingen og lærekandidaten er ein del av undervegsvurderinga. Eleven, lærlingen og
      lærekandidaten skal delta aktivt i vurderinga av eige arbeid, eigen kompetanse og eiga fagleg utvikling,
    • I vidaregåande opplæring skal halvårsvurdering gjennomførast midt i opplæringsperioden på kvart årstrinn. I
      fellesfag, jf. § 3-45, skal elevane også ha halvårsvurdering med karakter på slutten av opplæringsåret dersom faget ikkje blir avslutta, jf. læreplanverket.
    • Det skal kunne dokumenterast at undervegsvurdering er gitt,

Posted from Diigo. The rest of my favorite links are here.

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *