Kjeldekritikk? – Kan skape en hel generasjon med digitale analfabeter – PressFire.no

– Å undervise datavitenskap og informasjons- og kommunikasjonsteknologi i skolen må gjennom reform for å bedre reflektere forandringene i rollen teknologi går gjennom og for å engasjere morgendagens datakompetanse, står det i en pressemelding fra myndighetene i Storbritannia.

Svaret fra myndighetene tar for seg alle de 20 forslagene i rapporten og er lagt ut på nettet.

Korleis ein bruker IKT i læring er ikkje eit lett tema med mange fasitar. Om du les heile artikkelen hos pressfire og tenkjer litt blir du kanskje endå meir forvirra.

Men uansett, ein liten øvelse i kritisk tenking. Svar gjerne i kommentarfeltet.

1. Kven ba om rapporten?
2. Er denne rapporten uavhengig? Heilt sikker?
3. Kva er målet til gruppa bak rapporten?
4. Kva industri/bransje er dei i?
5. Kva er relevant for norsk skule?

Eg hjelper litt på vegen på spørsmål fem:
Mindtools – kritisk tenking, aktivitet, å skapa noko, saman.

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *