– Må utvikle betre metodar for pc-bruk – Møre-Nytt

Elevrådet ved Volda vidaregåande skule er ikkje i tvil om at lærarane anten må lære seg å integrere pc-en i undervisninga, eller akseptere at elevane driv med utanomfagleg nettsurfing i timen.

Altså meiningsfull produksjon, skaping og samhandling

– Korleis kan ein få til det?– Sjølv fekk eg til dømes meistringskjensla då ein lærarstudent frå Høgskulen viste meg eit matematikkspel på nettet, der eg kunne konkurrere mot meg sjølv. I likskap med andre fag, fins der også mange mulegheiter for å leggje opp til kviss-tevlingar. Poenget er å inspirere elevane til vidare sjølvstudium, i staden for å berre påleggje dei oppgåver.

Instant reward og gamification kan vere relevante søkeord. Sjølv konkurrerer eg med meg sjølv på khanacademy og codeacademy.

Treng lærarane kunne «alt på data»? Nei, men dei bør kunne vise elevane korleis dei kan samhandla og gå frå konsumentar til produsentar.

via – Må utvikle betre metodar for pc-bruk – Møre-Nytt.

 

 

2 Replies to “– Må utvikle betre metodar for pc-bruk – Møre-Nytt”

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *